fredag 17 juli 2009

Ingen bild idag

Har ingen sladd för att koppla in telefonkameran till nya datorn ännu men snart så... Får bli lite text idag istället.
Vi är kvar i Stockholm men åker via nyfödda Viggo tillbaka till Vansbro idag. Sen blir det några dagar till där innan vi åker hem nästa vecka. Johan och Mark kommer upp på lördag och på måndag kommer Pär och Lotta oxå. Blir urnsättning av mamma på måndag.

Har fått mig en "permanent" hyresgäst till TullSpiken som flyttar in i augusti så nu blir det till att packa undan alla möbler och husgeråd som jag skaffat och fixat. Hon (och hennes bror som ska bo där också) har med sig egna möbler. Känns skönt att någon kommer att bo där under vintern. Vi ska skriva avtal till nästa sommar sen får vi se hur det blir. Företaget går framåt i alla fall.

Nu blir det hotellfrukost här. Om resten av familjen är vakna. Noa och jag evakuerade till receptionen när vi vaknade bara för att de skulle få sova vidare. Är lite trångt med 2 extrasängar i ett dubbelrum :-)

1 kommentar:

Jocke sa...

kan du inte skicka direkt till bloggen från mobilen? Det gör jag. Fast min mobilkamera är inge bra. Vill ha en ny. Hoppas att den går sönder så HiQ får betala för en ny med bättre kamera ;-)